Pierwszy z tomów kolekcji "Queen" trafi do
sprzedaży w poniedziałek, 24 listopada. Seria ukazuje się w ramach
Biblioteki Gazety Wyborczej.
Kolekcja "Queen" to pierwsze w Polsce kompletne wydanie dyskografii tej
brytyjskiej legendy rocka. 24 płyty CD są dołączone do książek,
opowiadających historię samego zespołu, a także dzieje powstawania
kolejnych longplayów i największych przebojów. Wiele informacji i
ciekawostek z życia muzyków nie było publikowanych nigdy wcześniej.
Całość uzupełniają teksty piosenek Queen oraz liczne fotografie.
Tom pierwszy ukaże się w 17 rocznicę śmierci lidera zespołu, Freddiego
Mercurego, w specjalnej cenie 9,99 zł. Kolejne części dostępne będą co
wtorek (począwszy od 25.11), w cenie 24,99 zł.
Wydawcą kolekcji jest Agora SA i Planeta Marketing.
Patroni medialni: „Gazeta Wyborcza”, Radio Złote Przeboje, Tuba.fm, Infomuzyka.pl.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVN, Polsat, At
Media), radiu (Radio Złote Przeboje, Polskie Radio), prasie („Gazeta
Wyborcza” i jej dodatki, „Metro"), internecie (Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Za kreację spotów odpowiada TIMECODE, za zakup mediów – Starlink.
z gazeta.pl